KUNDEREJSEN

DEN GODE KUNDEREJSE GIVER MERSALG OG LOYALITET

Kender I det med at have brugt mange penge på en SoMe kampagne for senere at opdage at kunderne forsvandt igen, da de opdagede, at hjemmesiden ikke viste de rigtige produkter eller der ikke var nogen, der tog telefonen, da kunden forsøgte at ringe?

Forhåbentlig ikke. Men mange kunder oplever desværre, at hvor kunderejsen gerne skulle være en 5 stjernes tour de force gennem den sejeste SoMe kampagne, en toptunede hjemmeside, en engageret sælger i røret, en tryghedsskabende relation og en lyst til at forblive kunde i butikken, så er kunderejsen ofte i virkeligheden en halvbumlet grusvej.

Hvor travlhed og daglig drift gør, at vi forfalder til uvaner og glemmer at pleje gamle kunder, at få opdateret hjemmesiden, at få kommunikeret internt om salgskampagner, så produktionen ikke bliver overrasket osv. Og den største udfordring er, at vi ofte ikke opdager det eller mister overblikket.

Løsningen har vi heldigvis klar og den hedder habitura.

HABITURAS FORUNDERLIGE VERDEN

Habitura er et digitalt værktøj, der faciliterer jeres proces med at kortlægge jeres kunderejse. Habitura skaber et fælles billede for virksomheden af hele kunderejsen og afdækker præcis, hvor der skal sættes ind mod dårlige vaner, så I bruger jeres kræfter konkret og målrettet. Med på rejsen har I os som partnere, der dels hjælper jer med kortlægningen, men også klæder jer på til bruge værktøjet. 

Mange års erfaring med vanebrud gør, at vi ved, at tingene er ikke gjort med en enkelt kortlægningssession, men at der skal sættes tid af til at føre vanebruddet ud i livet og her er det digitale værktøj centralt. Habitura følger således op på brugerne og hjælper jer i mål med de vanebrud I har sat jer for på kunderejsen.

TAG PÅ SKATTEJAGT

Sammen med Vanebrudspalæet får I mulighed for at gå på skattejagt i jeres salgs- og marketingplaner og vaner. Sammen opdager vi hvilke vaner, der skal ændres eller optimeres for at skabe mersalg, og hvilke nye aktiviteter skal med ombord sammen med de bedste fra jeres nuværende kunderejse. Vi hjælper jer gerne med at konkretisere og implementere dem, så de vanebrydende løsninger holder ved og skaber en positiv forandring for jer og jeres kunder.

En standard model hedder derfor:

  • Indledende møde
  • Kickoff arrangement med vanebrudsrejse over kunderejsen 
  • Vanebrudsperiode på 30-80 dage med systematisk opfølgning af habitura
  • I mål med første vanebrud
  • Herefter gentages vanebrudsperioden for et andet område

INVITER KUNDERNE MED TIL CO-CREATION

Vi klæder vi jer også gerne på til at involvere jeres kunder i at medudvikle fantastiske løsninger for begge parter. Af hjernetekniske årsager er vi mennesker mere dedikerede og loyale i forhold til de løsninger, som vi selv har været involveret i at skabe. Det passer perfekt sammen med vores viden om, at mange hjerner tænker bedre end få. Invitér derfor jeres kunder med til ’co-creation’ af deres egen løsning og jeres fælles slutkunders løsninger, så bliver begge parter gladere. Resultatet og den gensidige loyalitet bliver markant bedre.

Kom til laboratoriekaffe i vanebrudspalæet og hør mere

Så ring eller skriv til Søren Hoffmann Hansen og invitér dig selv.

  • +45 27 26 77 45
  • hansen@vanebrud.dk